sofiaåkerlund

rubriker

Publicerad 2009-05-30 09:35:46 i Allmänt

är svåra att komma på! I torsdags gjorde jag ju min praktiska tenta och jag tror den gick skit!! Bara vänta på det slutgiltiga resultatet! Efter tentan for jag farmor och Ida och åt lunch på Waldorf ;) Farmor skjutsa in Ida till läkaren i Sunderbyn och sen kom dom och hämta mig på skolan när jag var klar :) Vi for in på Casa Wikström och kika. Skit va snygga grejor dom har där! Sen for vi till storheden på H&M, ÖB och Jysk. Har ju sålt min soffa så nu är vi sofflösa! Vill ha en 2a och en 3a istället, så man ryms lite folk! :) Sen bar det hem, byta kläder också följde jag Maja in och hämta fredrik på kallax! Vi gick i stan en sväng innan han skulle landa! Där köpte jag en klänning som jag först hittade på HM på storheden, men stl fanns inte så då hittade jag den i stan! Sen gick vi på Linneas bojkottade ställe ;) Alltså Roasters! Dom hade gjort om och det var riktigt fint, ändrat menyn och allt! Åt en jättegod grillad foccacia med nå goda tillbehör i :P For även på godis huset och köpte en stoooor påse me gotta! Mums! Det var min fullspäckade torsdag!

Igår på kvällen var vi upp till Hällan och grillade! Det var viktigt mums! Det var jag, emil, ida, jon, erik, fanny, micke och malin och deras lilla bebis! :) Åh, vad man blir sugen själv! Sen tog vi eriks båt ner till David och kollade på Peters nyinköpta båt ;) Nice, fick provåka lite också! Var meningen att vi skulle ha åkt båt idag, men vädret var inte det bästa än, sen tror jag inte att vi ryms längre ;P Så vi får åka med nån annan eller göra nå annat! :) Kommer nog bli bra! Blir väl att grilla och festa ikväll med massor av roligt folk! Kommer bli dunderkul! Roligare än yran, hanna ;) Aja, nu ska jag färga mitt hår tror jag! Avslutar med lite bilder på vad jag inhandlade i torsd! Kanske uppd senare!


 



- dåligt

Kommentarer

Postat av: fanny

Publicerad 2009-06-04 16:40:45

jättefin klänning fia! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela