sofiaåkerlund

Svejs Hejs!

Publicerad 2009-05-06 22:47:29 i Allmänt

Idag var sista dagen på min praktik på sjukhuset. Kommer absolut vara på den avdelningen fler gånger!
Annars har jag inte gjort så mycket, kommit hem, ätit middag, slappat i soffan.. Sen var Linnea och erik förbi en stund :)  Karln är hos mange och ser fotboll, tror att Chelsea spela.. Aja, hoppas han arrivear hem snart! :) Ska hoppa i duschen, sen lägga mig och sova. Ska upp tidigt imorrn och få lite info och ett schema för sommaren :) Kommer bli intressant och se hur man jobbar.. PDOL är den enda helg jag känner att jag inte skulle vilja jobba under sommaren, alla andra kan jag jobba ;) Det återstår att se! Nu kom min karl hem, arg =/

Sen mina kära P!NK resenärer så såg jag idag att konserten skulle flyttas över till Globen, det betyder att det blir en större konsert och det är fler biljetter ute! Kul! Jag kan ju vara helt ute och cykla, är så trött idag. Men kolla här så ni också får koll på det ;) http://www1.ticnet.se/PriceTable?l=SE&EVNT=GLO458GLB11101&CL_ORIGIN=

Nu tänker jag dra mig undan ;)
Sov gott allesammans!

- Hanna, glöm inte vad du lovat! ;P

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2009-05-07 18:25:54

visst är det fantastiskt! nu får emil äntligen sjunga sin sång till egon ;) vad händer till helgen? partaj?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela