sofiaåkerlund

18/11

Publicerad 2009-11-18 14:01:39 i Allmänt

Hej Svejs!
Idag är det onsdag och snart är det helg, igen! Veckorna går så himla fort nu att man inte hänger med! Märks att man börjar bli gammal ;) Iaf så sitter jag hos Jens nu med emil och anton. Dom spelar nhl och jag sitter vid datorn.. Ovanligt? Nej! Fick ett trevligt samtal imorse också. Vaknade 8 och var helt beredd på att få jobba på en gång, men så var inte fallet! Istället skulle jag få gå introduktion på ett ställe för att sedan fortsätta som vikare där :) Så jag börjar kl 15.00 och går till ev 20.00. Kommer bli jättekul att göra nå annat på dagarna och få in lite rutin i vardagen! Efter jobbet så hämtar jag upp maja och efter det drar vi på killarnas hockeymatch! Lääängtar! Det är lustigt det där.. De senaste gångerna killarna har haft hemmamatch har jag alltid lyckats få jobb! Visst är det bra med lite stålar, men eftersom jag gillar att se hockey och dessutom är en trogen supporter känns det tråkit att inte vara där. Men jag missar ev bara en (och en halv) period så jag hinner se lite iaf :) Nä, nu måste jag snart bege mig så jag hinner byta om innan jobb och match! Uppdaterar när jag kommer hem, om jag orkar ;)

Hanna, tyvärr stod det på våra biljetter att man inte fick ha med sig kamera och div saker så vi tog tyvärr inga bider på Pink, vilket var jävligt dumt! Vem tar inte med sig kameran en sån kväll? Såklart vi!

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2009-11-20 17:33:45

va? det var det lustigaste. men var hon bra då? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela