sofiaåkerlund

Dags att uppdatera?

Publicerad 2009-11-29 21:39:10 i Allmänt

Nu tycker jag det borde vara dags! Har verkligen inget sug för att blogga just nu. Jobbar, pluggar och stökar på heela dagarna har det blivit :) I helgen var jag, mamma och syrran och sov en natt på hotell i luleå, vi passade även på att handla julklappar så nu är nästan alla färdiga. Är bara Albin kvar tror jag! Det var riktigt skönt att komma iväg, och igår väntade jobb när jag kom hem..
I veckan är jag "bokad" heela veckan.. Jag ska jobba + göra en massa annat som jag verkligen borde ta itu med! Undrar om jag ska bjuda mina kära vänner (som finns här hemma) på lite glögg och julbak imorrnkväll.. Får se hur jag gör :) Nä, nu ska jag hoppa i säng, är trööööttt!

Pusshejs

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2009-11-30 09:38:15

fia! jag drömde inatt att du hade en bulle i ugnen. true or false? :)

Postat av: Fia

Publicerad 2009-11-30 13:35:57

Hade gärna velat säga true, men det är false!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela