sofiaåkerlund

Halloween helgen!

Publicerad 2009-11-02 12:20:07 i Allmänt

Alltså halloween, den var sjukt rolig alltså! Vi var världens bästa gäng och hade trevligt, åt god mat och festade lite :) Det började med att jag, emil och jens for till piteå på fredag eftermiddag, käkade på blå ängeln och drog senare iväg till stugan! Efter ett tag kom maja, linnea, peter och erik och vi bestämde oss för att dra en liten fest! Liten och liten, det blev ganska hårt och jag gruvade mig för lördagen.. Men jag var gode pigg lördagen faktiskt och det kändes ju bra! Vi lagade tacosgratäng och hade riktigt trevlig på kvällen! Vi lekte lekar och hade en liten teater :) Tror festen höll igång fram mot 4 på söndagsmorgonen :P Söndagen blev det en slappardag med lite mys och sen städning av stugan. Riktigt snällt av mormor och morfar att låna ut den till oss när dom är i spanien! Sen bar det av hemåt, men det blev inte så långvarig visit hemma eftersom vi for till hällan och såg hockey och bastade och vi fick dessutom höra en sån rolig nyhet! :) Sen bar det av hemåt där jag nästan slocknade på en gång! Har varit en riktig rolig helg!

Nu har jag suttit och tjorvat med csn ett tag, men nu verkar jag ha koll på läget iaf :) Imorrn hoppas jag få göra 2 besök. Ett är redan bokat och de andra ska jag boka :) Nä, nu tror jag att jag ska göra mig nå lunch och sen blir det lite skola och sedan träning och sen hoppas jag på en myskväll :) Lägger upp lite bilder från helgen senare! :)

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2009-11-02 14:54:33

Tack så mkt :) Ja hon är en riktig snygging ;)

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-11-03 08:22:13

Låter som en kanonhelg=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela