sofiaåkerlund

Alltid denna rubrik..

Publicerad 2009-10-14 09:29:57 i Allmänt

Godmorgon allesammans!

Idag har jag och linnea lite att stå i. Jag, linnea, hanna och ida håller på planera en grej och går det vägen som vi tänk oss kommer det bli älvsbyns störta talesämne! ;) Skit vad kul om det skulle bli så! Får se om vi lyckas..

Det börjar snart närma sig helg och den är planerad in i minsta detalj, haha nä inte riktigt. Men jag vet iaf vad jag ska göra :) Våran kära vän Kerstin kommer hem och det ska bli sååå kul att träffa henne! Var riktigt längesedan sist! Sen blir det nog middag och spelkväll på fredag hos hanna och sen kommer emils mamma och hälsar på på lördagen så då ska vi se hockey, äta middag och sen är jag bjuden på fest så det kommer jag nog fara på senare på kvällen :) Och söndag blir det att spendera tid med emils mamma och mysa heela kvällen :) Det är min helg, ska försöka att inte ha för stora förhoppningar på helgen för det går aldrig som man tänkt sig ;P

Nä, nu ska jag äta frukost och ringa linnet och hoppas på att hon inte fått jobb så vi kan ordna det där! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela