sofiaåkerlund

Dagen idag

Publicerad 2009-10-09 10:03:00 i Allmänt

God morgon allesammans!

Idag hade jag tänkt göra lite nytta :)
Jag ska snart äta nå frukost och sen bär det av till gymmet! Hoppas det inte är halkigt för jag ska ta mig en prommis dit. Efter gymmet blir det att äta nå lunch och sen städa upp här lite tror jag.. Har ju fått tillbaka dammsugaren nu så det blir att röja upp!
Imorrn är det hockey och som jag längtar! Vet inte vad som skulle hända sen, om det skulle bli vinkväll eller något annat :) Ikväll blir det däremot att äta tacos och se idol, en lugn dag!

Soo long, friends!

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2009-10-09 10:38:10

jag kan knappt tro det själv! jag hoppas att jag kan åka hem redan på tisdag men allt beror på den där attans jobbintervjun! vi måste ju ha inflyttningsfest och då måste ju ni tjejer komma ;)

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-10-09 11:45:27

Ja det blir kanon=) Kom gärna förbi nån dag!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela