sofiaåkerlund

En helt vanlig dag

Publicerad 2009-10-22 18:25:56 i Allmänt

Ja, vet inte riktigt om jag har nått vettigt att skriva idag.. Har tvättat, planerat, lagat hemmagjord pyttipanna och nu är jag dundertrött! Undra om det är biverkningar eller sjukdom.. =/ Imorrn ska jag ta en riktig sovmorgon! Känns som att jag sover så dåligt nu, ingen aning om varför.. Sen ska jag helgstäda så att jag inte behöver göra det i helgen. På lördag är det hockey, men jag vet inte än om jag ska se den. Har bjudit farmor, mormor, mamma och syrran på middag! Tänkte vi skulle ha en liten "kvinnokväll" :) Jag måste verkligen säga att jag har världens bästa mormor, morfar och farmor, farfar! Och tacka vet jag min mamma, hon är världsbäst! :) Nä, nu ska jag se klart Las Vegas och sen väntar en dusch, popcorn och julmust ;)

Kommentarer

Postat av: fanny

Publicerad 2009-10-22 19:53:40

tack så mycket fia :) det var grymt skönt att klara det!

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-10-23 08:54:50

Tack så mycket :) Känns så jäkla skönt. Nu slipper man läsa den där jäkla teorin nå mer!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela