sofiaåkerlund

Händelserik gårdag!

Publicerad 2009-10-11 17:04:45 i Allmänt

Ja, som rubriken lyder blev det en händelserik gårdag.. Det var meningen att jag skulle se på hockey, färga mitt hår och sen dra en fest med tjejerna! Men det blev inte riktigt som vi tänkt oss.. Jag for på hockey och i sista perioden fick emil en tackling så han blev liggandes på isen. Han hade en rejäl bula över ögonbrynet och ett jack på näsan. Det slutade med att vi åkte ambulans för att vara säkra på att inget hade gått fel som man inte ser. Det slutade bra tillslut, han hade ingen hjärnskakning, bara ont i bulan på huvudet och lite stel i nacken så vi fick fara hem! Väl hemma ville emil fara och se fotbollen me grabbarna och jag begav mig till tjejerna och drack lite vin :) Det var trevligt och ett lugnt avslut på dagen :) Det var sammanfattningen av gårdagen i stora drag.

Idag är vi himla pigga! Vi tog ju det ganska lugnt igår så :) om en stund blir det att göra tacos! Erik och mange blir våra middagsgäster ikväll :) Jag vet inte hur längesedan det var jag och emil åt midda själva. Vi lyckas alltid ha nån mer middags gäst, men det är faktiskt ganska trevligt! :) Nä, nu ska jag gå och vara trevlig med mina nära och kära! :)

Ha en bra kväll allihopa!


En bild på min sköna böna! ;) Synd att man inte ser bulan ordentligt, men man ser iaf konturerna ovanför ögonbrynet!

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-10-11 18:38:48

Gud så skönt att det gick bra! såg lite obehagligt ut.. :/

Postat av: hanna

Publicerad 2009-10-11 18:55:34

huvve lille emil! tur som tusan att han inte knäckte näsan!

Postat av: fanny

Publicerad 2009-10-11 21:15:59

jääklar vilken bula det blev!! tur det inte blev några invärtes skador iaf :)

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-10-12 17:59:17

Tur att de gick så bra som de gick..Hann bli orolig :/

Postat av: F'

Publicerad 2009-10-24 16:59:35

Hade han ont i huvve sen. :O? Och så att han ville ha snus.. Lite typiskt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela