sofiaåkerlund

Idol snackis

Publicerad 2009-10-02 11:19:39 i Allmänt

Stackars Camilla i idol! Jag fick sån panik när jag såg att hon inte insåg att det inte var hon som gick vidare! Både jag och emil tyckte det vart pinsamt, för hennes skull! Först trodde jag att hon var besviken på sig själv, men glad för Karolinas skull! Sen såg jag att hon vart störtglad och hoppade upp i Jihdes famn! Men hon hade rätt, han var inte tydlig med namnet tyckte jag iaf och sen kanske han inte skulle ha tagit upp dom 2 tillsammans när man är helt fokuserad på att man själv ska gå vidare och sen har man så lika namn att man föreställer sig att det är sitt eget namn som läses upp! =/


Läs artikeln på aftonbladet
HÄR!


Aja, nog om detta! Måste börja ta och leta fram resten av vinterkläderna! Emil kom inspringandes i sovrummet imorse och frågade var vi hade nå långkallingar för det var -6 ute! Oj, det har man inte tänkt på att ta fram än. Men som tur är hade jag dom inte långt bort så han fick sig ett par långkallingar iaf :) Hoppas snön kommer snart, det är så mysigt! Man får tända massa ljus! Längtar till julsakerna och julgranen ska tas fram! Hoppas jag får mer julkänsla denna vinter motför förra när det inte ens var så mycket snö =/ Nä, nu ska jag käka nå och sen kanske ut en sväng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela