sofiaåkerlund

Morgonmys!

Publicerad 2009-10-07 08:25:48 i Allmänt

Vaknade för drygt en halvtimma sen av att en bil tuta utanför mitt fönster, det ringde på hemtelefonen och jag fick sms! Sen kunde jag inte sova nå mer.. konstigt? Skulle ta kort på det "fina" vädret, men jag har fått slut ström på kameran. Det snöar för fullt! Hoppas det som lagt sig stannar kvar, men det tvivlar jag på. Brukar vara att den första snön alltid försvinner.. Har nyss tänt ljus och slagit på Nyhetsmorgon! Ska ta och äta nå frukost nu, kanske koka te? :)

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2009-10-07 12:12:23

Hej.



Jo jag var å kolla på en lägenhet, dock var den på typ 24kvm. Så den var inget för mig.

Sen så har jag lagt lägenhetssöket lite på is för jag vet inte hur mycket jobb jag får. Men blir de nu så jag får fortsätta på raden jag har så tar jag nog en lägenhet. Vet dock inte vart. Krille Öqvist har ju en på björkgatan som han inte bor i. Den är inte så himla dyr å inte för stor heller så ska höra med han om han har kvar den. :)



Så då kanske bli blir grannar :D

Postat av: ida

Publicerad 2009-10-07 13:22:19

Mysigt du verkar ha:)

Postat av: hanna

Publicerad 2009-10-07 15:38:53

hon har inte hört av sig ännu och jag börjar bli smått otålig. vill ju dock inte vara alltför tjatig men hur svårt kan det vara att klämma in en liten halvtimma? om ens det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela