sofiaåkerlund

stan

Publicerad 2009-10-27 15:04:08 i Allmänt

Hej hopp i lingonskogen!

Nu har jag nyss kommit hem efter en härlig dag i stan med farmor och syrran, vi har haft en riktig tjejdag! Ida shoppade mycket fina saker och farmor en fin väska. Själv skulle jag inte ha något. Men det blev 2 nagellack från depend, ett svart och ett orange som fick följa hem! Tänkte ha dom till helgen :) Sen for vi och åt på waldorf där det är lika gott som vanligt :) Var även en sväng på dollarstore och handlade lite grejer till helgen, längtar som fan!! :) Men jag glömde det jag egentligen skulle köpa, ett spray och en ögonskugga. Men det kan jag säkert fixa här hemma :) Nu ska lägga mig och vila en stund framför tvn, sen bär det av på jobb 17.15-22.00!

See ya! :)

Kommentarer

Postat av: jossan

Publicerad 2009-10-27 15:19:44

du har ett spray här, tänkte om du sakna det :)

Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Publicerad 2009-10-28 08:23:30

Tack för din fina kommentar :-) NU finns min träning publicerad i bloggen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela