sofiaåkerlund

torsdag

Publicerad 2009-10-29 13:27:26 i Allmänt

Hej svejs!
Idag har jag en held del på schemat. Jag har min städdag torsdag varje vecka så det håller jag på med. Sen håller jag på och tvättar och frostar av frysen, vilket är väldigt behövligt! Smidigt när det är minusgrader ute så man bara kan ställa ut lådorna med maten ute. Efter städningen ska jag börja packa och fara handla inför helgen. Undrar om jag ska fara lite senare ikväll då det kanske är lite mindre folk än nu på dagen? Får se hur jag gör. Sen hade jag även försökt tänkt fara och träna. Var längesedan nu, men eftersom jag varit förkyld och haft ont i bihålorna har jag avstått från träningen. Funderar även på om man skulle ha färgat håret imorrn, eller om jag ska vänta till jag far till sthlm och pink? Jag har en dag och fundera på iaf :) Hoppas nu emil inte jobbar heldag imorrn så vi kommer iväg ganska tidigt ändå så man hinner förbereda innan alla kommer :) 

Jaja, nu ska jag fortsätta med mitt städande! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela