sofiaåkerlund

arbete och stan

Publicerad 2009-09-22 10:06:30 i Allmänt

Nu har vi lämnat in vårat arbetet. Nämligen en hemtentamen! Skönt att ha det bortgjort! Nu är det bara 2 hemtentor till som ska göras. Men det blir v 40 på dator :) Efter det ska vi se hur resten av hösten ter sig!

Nu sitter Maccan hos mig och jag ska börja göra mig redo för att fara till pite. Vi ska och hälsa på mormor och morfar och sen ska syrran och Maccan och bada på havsbadet på eftermiddan! Jag ska nog stanna hos mormor och morfar och plugga istället.. Det känns skönt att jag kommer göra bort ALLT nu i början på veckan! Har man inget kvar till helgen :)

Nä nu ska jag göra mig färdig till syrran kommer och hämtar oss! :)

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2009-09-22 22:52:15

Skön bild på mackan ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela