sofiaåkerlund

Fredagsmys!

Publicerad 2009-09-04 19:25:47 i Allmänt

Ikväll är det fredagsmys! Jag har bunkrat upp med lite gotta som jag ska unna mig idag :P Blir en lugn kväll.. Emil har farit på träning, den börjar 8. Vem fan lägger en träning kl 8 på en fredag? Knäppisar! Sen blir det nog bara att se film och mysa! Jag står mellan 2 filmer. Brokeback Mountain med Heath Ledger och Jake Gyllenhaal eller Handen som gungar vaggan med Julianne Moore. Den sistnämna är en film från -92, en skräckis som jag redan sett. Men det var längesedan jag såg den så jag skulle gärna se den igen! Den förstnämnda har jag aldrig sett, har hört den är bra! Får väl se vad det blir. Båda går kl 21.00.. Linnea fråga även om jag ville komma förbi brittan, men jag ids int göra mig fin. Har varit och jobbat och ska hoppa i duschen och sen tror jag att jag ska bädda ner mig i soffan :)

Imorrn ska jag vara barnvakt åt Marcus, han ska sova hos oss :) Vi hade tänkt fara och se emils match i boden, men det tror jag vi avstår från. Vi ska laga go middag och Marcus ska få köpa nya filmer som han kan ha hos mig. Sen ska han få köpa nå gott också :) Syrran tror jag också skulle vara med! Måste nästan fira henne nu när hon klarat teorin till körkortet! Grattis grattis grattis! Nu är det bara uppkörningen kvar! :)

Äh, nu ska jag hoppa i duschen!


Kvällens gotta ;)



Kvällens filmval! :)

 

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2009-09-06 13:12:05

tack ska du ha söta du! :) vilken film såg du i fredags? om du inte sett brokeback, se den! den är så sjukt bra och inte blir den sämre när två snygga killar har huvudrollerna ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela