sofiaåkerlund

God eftermiddag!

Publicerad 2009-09-01 17:17:01 i Allmänt

Nu har vi nyss ätit nå mat. Blev fiskpinnar, potatis och äggsås. Är så lätt att göra så i brist på annat blir det det :) Emil far på träning snart och jag hade antingen tänkt fara förbi mamma och farmor eller och hälsa på jossi ;) Hinner nog göra både och! Hade även tänkt diska och plocka undan lite här hemma!


Hittade lite mysiga grejor på nätet!

Velour Set SEK 1498, Juicy Couture - NELLY.COM Olle Pocket Cardigan SEK 349, Rut m.fl. - NELLY.COM
Nelly.se


 
Hm.se

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2009-09-02 21:33:20

Å inte kom du å hälsa på, om de nu var mig du mena? :)

Postat av: Fia

Publicerad 2009-09-02 22:09:32

Nä, jag vet! Jag hade tänkt det, men jag var tvungen fixa en sak med skolan först och sen vart det kvälla :) Vi får synas nån annan dag istället :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela