sofiaåkerlund

Inte bra

Publicerad 2009-09-09 08:56:36 i Allmänt

Oj, vad besviken jag vart igår på både Idol och Andra Avenyn! Som Lina hade skrivit så fick man ju nästan inte se någon sjunga utan de svamlade på om allt annat! Och sen Andra Avenyn, vilket kasst avsnitt det var igår! Jag, Linnea och syrran satt hemma hos mig och Linnea som älskar Andra Avenyn blev till och med besviken! Ajaj! Inte bra start hörrni!

Nu sitter jag och lyssnar på en föreläsning, sen blir det lunch med Jossan och Ida och sen ska jag plugga.. Och fortsätta med det jag höll på med igår! Lika mycket att göra idag, men det är lika bra innan helgen!

Åhh, vad jag längtar till helgen! Kommer bli kul!!! :D

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2009-09-09 18:55:14

Åh fia, jag längtar oxå! dricka vin & skvallra!! hoppas idol är better tonight!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela