sofiaåkerlund

Klar!

Publicerad 2009-09-23 16:17:18 i Allmänt

Nu är jag klar med mina sista pat fall! Skönt att jag blev färdig idag :) Just då jag var på mitt sista patient fall så säger datorn att programmet måste stängas ner och all data som inte är sparat kommer gå förlorat! FAN FAN FAN, tänkte jag! Var beredd på att få göra om allt! Så när jag öppnade dokumentet återupptar Word det jag skrivit och jag behövde inte skriva om allt! Åh, vilken lättnad jag kände! Så nu har jag snart helg med andra ord! Har gjort färdigt allt och ska bara läsa på inför nästa vecka :)

Nu kommer emil snart hem. Vi ska äta tacos som blev kvar + att vi fick palt av mormor igår som också ska ätas upp :) Sen ska jag unna mig en riktig myskväll! Ska nog förbi mamma där jag och syrran ska kolla outfits till i helgen! Hon har ju köpt så snygga skor också som jag vill låna ;P Har en liten aning av vad jags ka ha på mig. Men ska kika hos syrran också :)

Nä, nu ska jag fräscha upp mig lite!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-09-23 18:17:47

Nej usch, verkligen ingen höjdare, vill bara att arbetet ska vara klart. Eller hela kursen och inte blir det bättre av att de är tenta i den också! :/ Menmen, de är väl så att man inte tycker alla kurser är lika intressanta. Du läser SSK va ?:)

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-09-23 20:52:28

Min utbildning är 3 år för en kandidat examen:) Vet inte riktigt vad jag vill bli, men sociologi är ju en bred utbildning så får väl se vad jag slutar som:) Läser du på distans ? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela