sofiaåkerlund

Längesedan

Publicerad 2009-09-21 11:59:38 i Allmänt

Nu var det ett tag sedan jag skrev sist! Har inte haft nått intressant att skriva eller dela med mig av helt enkelt! Iaf så har helgen varit jättebra! Fredag blev det middag, spel och mys med vänner! Lördag vart det lite partaj som slutade med en tidig hemgång! Söndag vart det bio med maja, emil, erik, mange och jens. Vi såg Flickan som lekte med elden! Riktigt bra film måste jag säga! Rekomenderas varmt! Längtar redan till nästa film kommer ut i december! :) Nu håller jag på plugga! Ska göra färdigt ett arbete, sen städa sovrummet, skicka nå paket med posten, laga middag och eventuellt träna ikväll :) Får se vad jag hinner med efter jag pluggat! :) Nä, nu ska jag fortsätta göra mitt! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela