sofiaåkerlund

Njutas!

Publicerad 2009-09-14 16:29:14 i Allmänt

Nu ska jag snart avnjuta min sista måltid på en vecka! Ska nämligen kickstarta med nutrilett i 7 dagar! Ojoj, hur ska detta gå tjejer? Det är jag, jossan och maja som har gjort en deal och den som fuskar får ett "straff" :P
Imorrn jobbar jag dygn så det blev lätt att bestämma frukost och lunch till jobbet! Men usch vad jag gruvar mig! Jag börjar inte denna diet för att gå ner i vikt utan jag använder den som en "rening" av alla gifter och slaggprodukter som finns i min kropp! Allt ska rensas ut och sen blir det nyttigare kost! Då vet ni! :)
Nä, nu ska mysa med emil innan jag ska och jobba :)

Ska även säga Grattis till min lillasyster som fyller 5 år idag! :)



Kommentarer

Postat av: Linnet

Publicerad 2009-09-14 19:01:55

ja jag säger bara lycka till,fifaan va tråkigt! skulle nog aldrig klara det.

bättre och träna och äta lite mer nyttigt, om man nu är ute efter att gå ner lite i vikt..så fort man sluter med det går man upp allt igen, haha låter som jag har provar det, men icke!!

Postat av: hanna

Publicerad 2009-09-14 19:29:56

jag förstår att du dricker nutrilett för att rensa kroppen, men se det inte som ett bra bantningsknep för du kan inte tappa fett under en vecka genom att dricka nutrilett. däremot tappar du såklart vikt på vågen eftersom att du bara häller i dig vätska. men sen när du börjar äta normalt igen så visar vågen din tidigare vikt innan dieten. trust me, jag har testat ;)

Postat av: maja

Publicerad 2009-09-15 10:26:12

vad roligt att ni är så positiva.. tjoho!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela