sofiaåkerlund

Står i..

Publicerad 2009-09-08 14:53:26 i Allmänt

Idag är en dag då jag står i :)
Som jag sa i förra inlägget så har jag massor att göra. Bockar av eftersom!
Just nu ska jag till att dammtorka och dammsuga, kommer bli fräscht! Sen
ikväll tror jag att jag ska skura. Men det får bli då emil farit på träning och jag ska bänka mig
framför Idol! Det börjar ju ikväll! Jippie! Kom på en till sak jag måste skriva upp på min lista!
Sen ska jag också byta sängkläder. också ska jag fara och hämta en trasa hos Mamma som man putsar
fönster med.. Får se om det går bättre med den. Jag kan ju nämligen inte putsa fönstrena i köket, på gaveln i vardagsrummet och sovrummet. Och det är för att fönstrena inte går att vända inåt och jag vill ju inte stå och luta mig utåt och riskera att falla ner.. Det är ju ändå en bit! Förstår inte hur dom andra lyckats. Det går ju inte precis att ställa sig på en stege utomhus heller, då måste man ju ha en skylift (?). Får grubbla mer på det där! Sen ska jag försöka ta bort persiennerna från fönstrena i sovrummet eftersom dom gått sönder och inte går att dra upp. Ser lite otrevligt ut, men vad ska man göra? Ja, ni ser! Nu fick jag ännu mer att göra! Får se vad jag hinner med idag, annars får jag ta det på torsdag då jag är ledig på förmiddagen!
Nu ska jag fortsätta med att stå i! Tror att tvätten väntar på att bli upphängd ;)


Såhär känner jag mig just nu :P

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-09-08 16:00:02

ja men imorgon kan vi väl luncha? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela