sofiaåkerlund

Uppe med tuppen!

Publicerad 2009-09-10 10:09:32 i Allmänt

Idag steg jag upp kl 7.30! Trots att jag inte hade nå föreläsningar idag! vi ska ha möte med gruppen kl 13.00 och jag vill hinna göra bort så mycket som möjligt innan helgen, därför har jag gått upp så tidigt för att plugga :) Blir stolt över mig själv ;P
Emil ringde också kl 8.00 och frågade om jag var vaken. Vårat lock till grillen hade nämligen flygit iväg inatt med stormen så jag fick springa och hämta det! Han hade sett det på morgonen! Så nu är vårat lock till grillen förstört! =/ Får se om man kanske kan försöka fixa det..

Igår till middag gjorde jag en jätte god köttgryta som min mor brukar göra! Ides inte lägga ut receptet igår så jag gör det senare idag! :) Ska äta det till lunch idag också :)

Nu ska jag ta och läsa några kapitel ut boken Geriatriska sjukdomar! Låter det intressant? :)


Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-09-10 10:23:42

haha, joo. tackar tackar :D men ja vet inte om ja borde ha som ja hade förr ist?.. veet inte vad som blev finare..

Postat av: Ida

Publicerad 2009-09-10 11:11:25

jaja, denhär designen ja har nu är ju lite mer neutral så de får va den ett tag :) joo, dom tyckte hon var ovanligt fin i hyn (?) lite lustigt.. hur ska dom annars se ut? men allt vardå som det skulle :)

Postat av: Ida

Publicerad 2009-09-10 13:39:22

hon sa att dom brukar vara "fnasiga" i hyn eller nå.. yes, de blir lunch imorn :) ska väl inte ha lyckats glömma nå ja ska göra den här gången :)

Postat av: Frida

Publicerad 2009-09-10 14:25:29

Kan inte du länka mig så kan jag ta några av dina läsare :) Har knappt inga :(.. Asså i ett inlägg :)

Postat av: Ida

Publicerad 2009-09-10 15:52:48

jo men det passade faktiskt bara bättre så :) smultert?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela