sofiaåkerlund

Alvin and the chipmunks!

Publicerad 2010-04-05 21:58:24 i Allmänt

Åååh, får värsta nostalgin! Frågade min lillebror om han brukade se chippmunkarna och då sa han att han hade filmen! Det brukade vara min favorit film och jag såg verkligen fram emot att se den! Men nu tror jag dom har uppdaterat den lite. Den heter "Alvin och gänget" och spelas nu i real miljö fast pojkarna är råttor. Vet inte om det kan stämma, men jag blev lite besviken när det inte var samma! Är det nån mer är jag som brukade se det här? :)

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2010-04-05 23:42:10

Hej! Vad säger du om lite besök på onsdag? :) Robin ska och tatuera sig, och jag och Vilda tänkte glida ner på byn och kolla in lite hur det går för han :) Så då tänkte jag att då kan vi ju passa på att gå till dig och hälsa på lite :)



Och om du vill (men BARA om du vill) så får du ha lite alone-time med Vilda ;) Fick som för mig att du gärna var barnvakt åt henne, och det får du gärna vara när du vill :) Men jag tänkte att på onsdag när vi ändå är nere på byn kan du ju få ha henne ett tag om du vill så håller jag Robin i handen medans han kröjmar ;)



Hur som helst, hälsa på hade jag då tänkt göra :) Fast det är klart, du har ju kanske annat för dig :) Men om du har tid/lust så är det bara säga till :) Då kommer vi!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela