sofiaåkerlund

helgen

Publicerad 2010-04-18 20:27:00 i Allmänt

Hallååå!

Har haft en hel del att göra också har jag inte idas lägga ner min energi på bloggen. Men nu ska jag påbörja en lååååång resa, men ingen vet till vad ;) Haha! Spännande må jag säga! Iaf, helgen har bestått av LUGN! I fredags var jag på skolan och sen for vi till robert och hämtade en soffa! Blev riktigt nice i vardagsrummet faktiskt! :) Lördag stod jag i valet och kvalet om att fara på rockfest eller inte, det blev inge och det känns riktigt skönt! Däremot till nästa helg är det planer som smiiiids! :P Så istället för rockfest for vi till anton och jossan och grilla, vart riktigt gott! Sedan bar det av hemåt och se 2012. Har hört dåligt om den, men jag tyckte faktiskt den var bra. Det är såklart en overklig film, men man måste ha lite känsla ;) Dagen idag har bestått av handling, rantning och mys. SNart blir det att hoppa i säng och se en movie!


- jag önskar att jag inte behövde krusa, det ska komma naturligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela