sofiaåkerlund

lögn..

Publicerad 2010-04-12 16:22:03 i Allmänt

Hello!

Idag är det måndag och jag har varit in till skolan en sväng och pluggat! Ska eventuellt dit imorrn också, men får se hur jag gör :) Ska på bibblan här hemma imorrn också! Man får sån ångest när det är +13 grader och man sitter inne och läser! Skulle ha behövt skriva ut papprena och sedan farit hem och suttit mig i solen ett tag :) Kanske jag skulle ha gjort så imorrn. Hinner nog åka med 7 bussen och hem med 10 bussen, ifall jag bara ska kopa. Aja, får se hur jag gör :)

Nu har jag nyss ätit kycklinglasagne och väntar bara på att mange ska höra av sig så vi får fara till Anton Öberg och fika lite! Han fyller ju heeela 25 år! Grattis Grattis! Hade ju bestämt mig för att sluta fika, men det är mycket godare än godis och glass och sånt.. Så en kaka kan väl inte göra nå? Får se om jag kan stå emot :)

Hade tänkt ta en prommis till mamma ikväll också kanske, men jag funderar på att ta cykeln! Mysigt när man får ta fram cykeln nu :)

Aja, nu ska jag fräscha till mig lite innan kalaset :)






- pain

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela