sofiaåkerlund

lustigt

Publicerad 2010-04-19 08:05:38 i Allmänt

God Morgon!

Idag är jag uppe med tuppen! Steg upp med emil när han skulle fara och tog sen en dusch! Skönt! Ska fara på gymmet om typ 45 min så då var det ingen idé att jag gick och la mig igen.

Jag har som funderat på en sak som jag tycker är konstigt! Många säger att man inte ska bry sig om andras problem utan bara bry sig om sina egna, att man inte har något att göra med alla andra. Men dom som säger så bryr ju sig mer om andras problem och lägger sig i andras problem när dom inte ens har något att göra med det. Varför inte göra som man själv säger, att bara bry sig om sina egna problem? Det är konstigt att man är så hård med att poängtera det när man själv inte håller sig till den "regeln".. Aja, bara nått som jag själv funderat lite på, varför är det just så?

Nä, nu ska jag göra mig lite gröt innan det bär av på gymmet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela