sofiaåkerlund

Dags för ett inlägg kanske?

Publicerad 2010-01-13 18:11:13 i Allmänt

Nu är jag förhoppningsvis tillbaka igen! Har inte haft något internet på länge + att jag inte haft något sug av att skriva. Har helt enkelt inte haft nått att dela med mig av. Snart börjar skolan och jag ser riktigt mycket framemot det. Få en struktur på vardagen! Ska börja om med min "gamla" klass vilket känns jätteskönt! Pratade idag om att det inte är länge kvar till jag blir färdig ssk, jag har en utbildning! :) Då börjar det verkliga livet! Har såå mycket planer och redan nu börjar det funderas och gå framåt! Jag kan ge er en ledtråd till den första dröm som jag hoppas slår in inom en snaaaar framtid, nämligen boende.. ;) Det kan dröja på allt mellan till sommaren och 3 år bort, så därför vågar jag bara hoppas! :)

I helgen ska jag och emil lyxa till det med hotell och bara rå om varandra! Det är nästan jämnt folk hos oss, vilket jag tycker är jättekul, men denna helg blir det enbart jag och emil! :) Lördag har jag däremot inga planer, eller kanske, men jag vet inte om den röstades ner av en viss person! Skulle vara så himla kul iaf! :)

Aja, nu ska jag gå och vika tvätt så vi har några tomma påsar till imorrn!

Pusshejs!

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2010-01-16 19:05:35

ja herrejisses fia! jag är sjukt imponerad av dig! du ska ha en stor eloge för att du pluggat direkt efter gymnasiet! jag håller tummarna för att du orkar ta dig igenom det allra sista i skolan och som det ska firas när du tar din examen!

Postat av: Ida

Publicerad 2010-01-20 02:17:19

Jaa, nu var det verkligen längesedan! Och längesedan du bloggade :D Jag gillade ju att läsa din blogg Fia, nu tycker jag du ska börja uppdatera lite mer ;)

Postat av: Malin

Publicerad 2010-01-24 08:12:33

vad ni är mysiga :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela