sofiaåkerlund

Natt

Publicerad 2010-01-25 00:50:14 i Allmänt

Tänk att när man verkligen vill och behöver sova kan man helt plötsligt inte! Nu hann jag bli orolig att eftersom jag jobbat i ett halvår och tjänat pengar skulle jag bli återbetalningsskyldig till CSN eftersom det finns en gräns. Så jag var ju tvungen upp och räkna på det och som jag ser det nu behöver jag inte återbetala. Fick också årsbeskedet där dom tar ställning till om jag ska återbetala eller inte och där stod det 0 kr i återkrav. Och om jag har jobbat för mycket så drar dom tydligen av det på mina kommande utbetalningar. Så jag hoppas jag har sett rätt! Ojoj, vad saker kommer upp i huvudet när man inte vill det! Jag kunde ju självklart ha räknat på det imorgonbitti eftersom jag inget, hur som haver, kan göra något inatt. Men då kan jag såklart inte sova förrän jag kollat upp det. Tjorvfia!

Aja, ikväll har jag och emil käkat middag hos mamma! Blev ungstekt kyckling, potatisrullar, sherrysås och tomatsallad + glass och kolasås till efterrätt! Hur gott lät inte det? :P Mammor är verkligen dom bästa! Sen såg vi lite tv innan det var dags för oss att röra oss hemåt. Hade en riktig myskväll! :) Imorgon ser dagen ut som sådan att jag ska till frissan 8.45, sedan plugga och sen kommer mormor och morfar till älvsbyn igen så då blir det att vara en stund där :)

Nä, nu tror jag att jag ska försöka sova, och jag hoppas att inget mer dyker upp i huvudet!

Sov gott mina vänner!


Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2010-01-25 15:38:55

har den där ung mamma träffen på torsdag, men är inte säker på att jag far dit. annars kan ja ju komma efter den :)

Postat av: Bo.J

Publicerad 2010-03-23 21:24:35

Fin bloggsida tycker jag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela