sofiaåkerlund

Söndag

Publicerad 2010-01-24 12:03:33 i Allmänt

Hej svejs i lingonskogen! :)

Nu var det längesedan jag riktigt skrev nå igen, men det har varit ganska turbulent så jag haft annat att tänka på. I helgen har mamma varit hem och då har jag spenderat mycket tid med henne innan hon far igen..
Igår åt vi tacos hos mamma och myste på och sedan for jag och jossan en sväng till Kisan där det var fest/filmkväll :) Men vi stannade inte så länge, men det var trevligt så länge det varade! Idag hade jag tänkt ut och ta en prommis med mamma, plugga lite, handla och sedan kanske göra en god middag :) En riktig myskväll med andra ord! Aja, nu har jag skrivit lite iaf så ni får nöja er med det!

Puss hejs

- Dina ord värmer

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2010-01-24 12:50:08

tackar tackar, har dock gjort en ny nu.. vet bara inte vilken ja ska använda!



jadu, absolut inget.. robin ska jobba nästan hela veckan.. du då? :)

Postat av: Ida

Publicerad 2010-01-24 13:34:30

Jaa, ja tror jag kör på den jag har nu.. kändes som lite mer förändring på det viset ;) Jamen jag kan gärna göra en åt dig. tycker det är så kul att pyssla med ;) Bara du säger ungefär hur du vill ha det så :)



Jamen det kan vi göra! How about tisdag då? :)

Postat av: Jeanette

Publicerad 2010-01-24 19:28:00

Himlarns vad fin du e i rött hår!!! Kramar från Piteå!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela