sofiaåkerlund

Borttappat

Publicerad 2010-06-22 00:34:29 i Allmänt

Var, är mina kläder? Jag har tappat massor med favoritkläder och jag kan inte förstå var de försvunnit!! Har städat garderoben efter hopp om att finna dessa plagg, men dom finns inte! Måste höra om syrran lånat något eller finns det någon annan som vet av att de har nå plagg som inte är era får ni gärna höra av er så får jag kolla om det möjligtvis kan vara mitt..

Iaf, nu är midsommar spikat och det känns så skönt! Kommer bli jättekul tror jag! :) Det bästa är ju att man ska ta med sig kall mat till knytis, finns så mycket gott då! ;) Kanske man har turen att göra sig en krans också :) 


Bild lånad från google.se

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2010-06-22 11:55:43

Vars ska ni vara midsommar? :)

Postat av: hanna

Publicerad 2010-06-22 12:34:01

ja herrejisses, hur ska det gå för mig att laga något kallt? kanske lyckas jag överraska med något riktigt, riktigt smarrigt ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela