sofiaåkerlund

Midsommarhelgen!

Publicerad 2010-06-28 03:28:19 i Allmänt

Midsommarhelgen har varit kanon! Hade riktigt roligt på midsommarafton, var nog den som ville hem sist av alla ;) Vi var iaf i hällan där vi hade knytis och det vart ett stoort buffé bord! Var riktigt mumsigt! Lekte lite lekar och dansade! Kom ganska mycket folk eftersom kvällen gick vilket var trevligt! Men mest trevligt var som vanligt att få umgås med mina underbara vänner och bekanta :) Midsommardagen spenderades hemma eftersom jag sedan jobbade natt, men det var ganska skönt att ta det lugnt! Söndag vart det film hos mange och nu jobbar jag igen. Och nu är det måndag! Veckorna och helgerna går sååå fort! Snart är det helg igen och då har vi fullt upp. Fredag är det boden alive, men dit är det osett om jag far än för på lördag ska vi på bröllop i skellefteå. Sedan hoppas jag på en utekväll på kanis där det bjuds på beachparty! Men vi får se hur kvällen slutar. Hade också tänkt hinna på öjeby marknaden och se albin spela nån match på piteå summer games nån av dagarna :) Ja ni hör, Helgen är fullspäckad!

Ja, som sagt jag sitter ju och jobbar nu. Väntar på att det ska dyka upp nån tidning som en annan tant och NU kom den, vilken tajming! :) Undrar hur det går med sökandet av kvinnan, men på hemsidan har dom inte fått reda på något mer iaf. Fick frågor av en militär om vi hade sett till damen, men icket. Vet bara hur hon ser ut och vem hon är, så då vet vi vad vi ska kika efter..

Har just slagit på filmen "walk the line", tycker den är grymt bra! Så nu ska jag hämta tidningen och bänka mig framför filmen :) Förresten, gjorde ett test om vilket yrke jag skulle utbilda mig till! Fick svaret "vården" så det är tur att jag valt rätt utbildning då! :) Här kan du också göra testet!

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2010-06-28 14:43:03

Men är det någon som du känner som är försvunnen? :|

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela