sofiaåkerlund

Sommarlov!

Publicerad 2010-06-04 15:25:51 i Allmänt

Nu har jag sommarlov från skolan ett tag! Skrev sista tentan idag och jag hoppas det gick bra :) Nu får man varva ner igen innan det blir nya tag :) Började tänka på att det inte är länge tills det är midsommar, undra vad man skulle ha gjort då! Skulle vilja göra något riktigt roligt med min nära vänner! Får se vad det blir! Pratade just med jossan och ikväll blir det att fara på björnsafari, spännande!! :D Har aldrig sett en levandes björn så nu blir det att ta med kameran och dokumentera!

Nu ska jag förbereda middagen som jag ska bjuda mormor och marcus på. Kan ge en ledtråd, blir oxfilé och en massa gott till! Mumsigt värre! Kanske kommer upp en "dagens middag" senare då :)

Bjuder på några sommarbilder som avslut på detta inlägg! Är jättekul med lite kommentarer så fortsätt gärna skriva lite :) Vad skulle ni tycka var intressant att läsa i min blogg? Ställ frågor, vad som helst är ni välkomna att fråga! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela