sofiaåkerlund

Sommarvärme!

Publicerad 2010-06-29 19:39:39 i Allmänt

Idag har det varit någolunda sommarvärme fakstiskt, riktigt skönt! Blev så att jag, jossan, syrran och arracksboll for ut med båten på älven och stannade till för lite solning. Stekte på riktigt bra om det inte fläktade, så jag blev liiiite röd på knäna :S Jaja, jag behöver sola iaf! Kom hem för en stund sen efter att ha ätit korvstroganoff med syrran, musigt värre! Nu ska jag chilla lite framför tv:n och vänta på att emil ska komma hem. Tror det blir en tidig kväll för imorrn väntar roligheter! Vi har nämligen bokat biljetter till premiären av Eclipse! ÅÅÅÅh, vad jag längtar! Ska försöka hinna på stan en sväng först också!

Kommentarer

Postat av: Evelina - Mamma till Meja <3

Publicerad 2010-07-01 10:18:17

Jag scrapbookar ihop den :)

Postat av: Anna

Publicerad 2010-07-06 21:28:15

Kul och se Eclipse, vill också :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela