sofiaåkerlund

Summer!

Publicerad 2010-06-15 21:08:27 i Allmänt

Nu har alla sommarloven börjat och jag har redan startat mitt sommarschema! Härligt att få lite cash! Just nu försöker jag ha lite ledigt innan allt plugg kommer igång igen, vilket kommer vara snart så fort som det går!

Ser fram emot alla soliga, varma sommardagar med underbara vänner och en underbar familj! Nu vill jag bara att dom ska komma hem och att alla hemskheter är över!

Imorrn börjar jag på mitt nattschema och det känns väl helt ok, bara man kan hålla sig vaken :) Längtar också till helgen som kommer innehålla lite festligheter med dom bästa! :)

Nu har jag uppdaterat lite iaf, hade inget vettigt att skriva så det här är vad jag bjuder på :)

Avslutar med min nya favoritlåt som jag inte är ensam om ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela