sofiaåkerlund

en plats i solen

Publicerad 2010-05-05 13:35:41 i Allmänt

Hej allesammans!
Dagen har bestått av träning och nyss har jag ätit lunch. Nu sitter jag och ser en plats i solen på kanal 8, oj vad jag läängtar till vi ska utomlands! Försöker få emil att kolla på resor redan nu, men han är inte så intresserad just för tillfället! :)

Fick mig en sovmorgon idag eftersom jag inte hade nån föreläsning, var skönt! Hade ju tänkt hänga med kerran ikväll, men jag glömde av att mormor skulle komma hit så då ska jag fara till mamma och hänga och hämta en spetsgardin, tycker det är sååå snyggt! Tur att mormor sparat det hon hade förutom eftersom det kommer tillbaka!

Nu ska jag ta och diska och städa sovrummet, sen ska jag ut och köpa mig en marabou polka tror jag! Den såg så god ut! :)

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela