sofiaåkerlund

...

Publicerad 2010-05-26 22:57:30 i Allmänt

Rastlös! Tror jag gjort denna en gång redan, men vi tar det en gång till innan läggdags! :)

Vad heter ni? Sofia och Emil
Hur länge har ni varit tillsammans? Snart 6 år
Hur träffades ni? Var kompisar före
Vem tog kontakt med vem? Emil med mig ;)
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? nej
Är ni förlovade? Nope
Bor ni ihop? ja
Har ni barn? Nej
Har båda körkort? jadå
Isåfall, vem kör bäst? JAG såklart! :P
Kommer du ihåg er första kyss? ja, emil brukar retas för den! Haha!! 
Vem skrattar mest? båda?
Vem är äldst? Emil
Vilka stjärntecken är ni? Stenbock och Fisk
Vem är längst? Emil, men några ynka cm.. visst? ;P
Vem sjunger bäst? måste nog vara jag.
Håller ni i handen på stan? nej, sällan!
Kände ni varann innan ni blev ihop? ja.
Har ni någon speciell låt? Det finns många som man kan koppla till oss. Men jag tror att den gemensamma artisten vi hade när vi blev ihop var Pink.  
Har ni stora framtidsplaner? Jag iaf, tror emil är med på mina noter lite iaf :P
Har ni gråtit i varandras armar? Jo
Vilket är ert bästa minne? Oj, den var svår! 
Vem lagar bäst mat? Ehh, JAG!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Ser film, myser, m.m.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? nä, inte alltid. Men oftast :)
Ringer eller SMS:ar ni mest? Jag smsar, emil ringer.
Brukar nån av er prata i sömnen? jag.
Tror du att ni kommer leva resten av ert liv med varann? det är då iaf vad vi hoppas på! :)
Är han/hon en bra partner? Den bästa!

Nu fick ni veta lite om oss! Nu läggdags! :)



Bild lånad från google

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-06-07 15:05:30

OJ maste man skriva sa; "Bild lanad av goole" Shit ja som tar bilder darifran hela tiden :S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela