sofiaåkerlund

Season 6

Publicerad 2010-05-03 15:16:32 i Allmänt

Hello!!
Har tyvärr haft bättre saker för mig än att blogga. Funderar faktiskt på att sluta blogga. Man får aldrig kommentarer fastän folk läser vilket inte känns så kul att fortsätta blogga. Men jag får se hur jag gör! Iaf så har en trailer från season 6 av The hills kommit, har bara glömt att lägga upp den! Längtar till jag får se den! Tror det här var den sista säsongen, men det är då lika bra.. Är inte lika kul att se då inte lauren är med.. Eller vad tycker ni andra som brukar se den? :) Fast om än inte Lauren är med vill jag ändå ha alla säsonger att se om och om igen :) Här är den iaf!


Kommentarer

Postat av: Ida - Mamma till Vilda

Publicerad 2010-05-03 16:20:55

Men inte får du ju sluta blogga!



Eller.. Ska jag säga, har själv funderat på det, haha! Men jag blir ju så glad varje gång du har skrivit något ;)

Postat av: Sara N

Publicerad 2010-05-03 23:10:00

Lämnar här en liten kommentar då jag är en av dom som brukar läsa din blogg :) Visst är det tråkigt att inte få några kommentarer och så ser man att det är jätte många som läser :)

Postat av: corne

Publicerad 2010-05-04 10:53:28

hej fia! brukar läsa din blogg ;) tänkte bara säga att man kan se de nya avsnitteten av the hills på mtv.com! nytt avsnitt varje tisdadg om jag inte minns helt fel!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela