sofiaåkerlund

-

Publicerad 2010-11-09 13:53:55 i Allmänt

Hej svejs!

Oj, vad den här dagen går sakta! Började iaf dagen med en "försovning"! De dagar jag är ledig brukar jag faktiskt ställa kl på 08.00 för att försöka gå upp då så man får lite rutin i vardagen. På helger unnar jag mig förstås sovmorgon, men det är skönt att gå upp i rimlig tid på vardagar :) Idag har jag gjort.. ingenting! Elle jag har umgåtts med Linnet, ringt om lägenheter, suttit på fejjan och annat roligt man kan göra en dag som denna :) Hanna och Edvin är påväg hit, men tycker dom har tagit ett bra tag på sig nu :) Iaf, så poppar Linnet Mikrofonkåt som September gjorde på Så mycket bättre! Taggar inför fest på fredag! ;)

Nu ringde nyss jossan om julbord, nu börjas det med all julmat! :) Men det blir trevligt! Ikväll ska jag jobba, blir att jobba ett dygn så jag jobbar imorrn också :) Bra med lite cash! Jag hoppas på samla ihop så mycket timmar som möjligt, skulle vara en jättebra present om jag kunde få en hel lön och det bästa är att jag då får den då jag fyller år, den 27:de december! Men vi får se hur det blir, har iaf lyckats samla ihop liiite timmar :)

Nu kom Hanna och Edvin så nu ska jag vara trevlig med dom!

Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela