sofiaåkerlund

awesome

Publicerad 2010-11-05 11:06:34 i Allmänt

Idag är det fredag och jag ska på en stund till Maja för att luncha :) Undrar vad hon bjuder på? Någe gott kan jag lova :) Ikväll blir det jobb på HT och hoppas inte jag får tillbaka samma huvudvärk som igår för då går jag under! Tror det går någon epidemi med huvudvärk nu, igår var det många som hade det =/ Jaja, håller tummarna att den inte kommer tillbaka.

Imorrn blir det middag hos emils pappa. Tror vi ska dra in till stan redan från morgon. Gå på stan, men frågan är hur länge dom har öppet när det är röd dag.. Kanske till 2? Om det är nån som läser min blogg som jobbar i piteås butiker får ni gärna höra av er om vilka öppettider som gäller :) Tror jag ska hälsa på mormor och morfar också. Har ju inte träffat dom sedan dom kom hem från spanien :)

Här ska ni få se ett klipp på en härlig kille, enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela