sofiaåkerlund

Dag 1, presentation av mig själv

Publicerad 2010-11-24 15:26:19 i Allmänt


Dag 01 – Presentera mig själv

Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det härsaknar jag
Dag 29 - Mina ambitioner
Dag 30 - Ett sista ögonblick


Mitt namn är Ann Emma Sofia Åkerlund och föddes den 27 december 1988 i boden, snart 22 år, det är inte gammalt, men tiden går alldeles för fort! Tyckte det var nyss man fyllde 18 ;) Jag bor i älvsbyn i en lägenhet tillsammans med min sambo som jag varit tillsammans med i 6 år :) Vi har väl planer på att ta oss härifrån för en stund iaf :) Får väl se om det blir. Jag har skilda föräldrar och 4 syskon och alla farföräldrar och morföräldrar i livet :)

 

Min dröm när jag var liten var att bli frisör. Sedan förändrades det när jag gick gymnasiet och nu utbildar jag mig till sjuksköterska med tanke på att vidareutbilda mig inom akutvård! Jag har 1 år kvar så snart är jag leg sjuksköterska! :) Jag har för tillfället ett studieuppehåll där jag försöker jobba så mycket som möjligt. jobbar då inom hemtjänsten och som personlig assistent där jag trivs riktigt bra!

 

För ungefär 6 (?!) år sedan slutade jag att dansa bugg, men detta efter att ha hållt på med det i 10 år.. Jag tappade lusten när jag inte fick någon vidareutveckling på länge utan stod på samma ställer hela tiden. Jag gillade buggen och ibland kan jag känna att jag skulle vilja börja om, men sen känner jag att jag inte brinner för det lika mycket idag som förut. Tråkigt, men sant! Efter detta har jag i perioder ett il på gymmet, andra perioder inte ;)

Det var allt om mig, för tillfället! :)

 

Kommentarer

Postat av: Kristin

Publicerad 2010-11-29 16:01:32

Snygg-Fia! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela