sofiaåkerlund

-

Publicerad 2010-10-03 14:02:36 i Allmänt

Idag är det söndag och jag började dagen med att städa lägenheten. Kändes inte värst behövligt egentligen, men jag gjorde det ändå :) Och efter det satte jag igång och bakade lite, sommarkaka och kärleksmums! Vet inte vad det flugit i mig, men det var skönt att göra någe nyttigt! Imorrn ska jag baka kanelbullar tror jag, är ju kanelbullens dag imorrn! Är ju ändå ledig så det passar ju bra! :) Ikväll kommer min karl hem och som jag längtat! Helt sjukt att man efter 6 år kan längta så mycket efter sin sambo som bara varit borta i ett par dagar ;)

Igår var jag hos mamma hela kvällen, åt gó mat! Fläskfilé, hasselbackare, svamp och mögelostsås! Jisses vad gott det var! :) Sen åt vi efterrätt och sen la vi oss i soffan och såg lite tv :) Mamma och Micke har även gjort ett så kallat "pojkrum", där kan man spela tvspel, se film och chilla! Blev ett riktigt coolt biorum! Marcus satt där mest hela kvällen igår :)

Snart är det matdags med linnet och jocke p, sen en visit hos Maja och sen göra nå middag tills karln kommer hem! :) En söndag med fullt upp! Det gillar jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela