sofiaåkerlund

Ny vecka.

Publicerad 2010-10-25 12:18:28 i Allmänt

Nu är det måndag och det innebär ny vecka. Denna vecka är nog den jag längtat efter mest på hela månaden :) Löning, Ikea och till helgen vankas ev festligheter hos Sara, frågan är bara om det blir utklädning eller inte? Får väl fundera mer på det. Idag har jag också skrivit tenta och jag tror det gick bra. Men man vet aldrig egentligen hur det går, spec inte med denna tenta! Men jag håller alla tummar och tår :)

Sen har jag börjat fundera över julklappar. Det är ju trots allt inte länge kvar tills man får julpynta! :) Våran jul blir att spendera i Sälen hos emils syster med familj! Kommer nog bli jättemysigt! Jag fyller ju även år när vi är där så då får emil fixa ett litet födelsedagskalas ;P

Näe, nu ska jag leta lite julklappar till några st tror jag :)


Bild lånad från google.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela