sofiaåkerlund

shopping

Publicerad 2010-10-01 11:44:49 i

Igår var jag ju som sagt på tjejkväll i piteå med syrran, frida och linnet! Hittade en tunika på Gina tricot och nå träningskläder från HM och såklart bebiskläder till emils systerdotter! :) Skickade även en present med posten från mig och emil! Hoppas det kommer fram snart :)

Har nu på morgonen tagit en prommis med Maja i det sköna vädret! Ska snart börja göra nå lunch, sedan ska jag spåna på vad kvällen har att erbjuda. Känner mig nästan lite partysugen faktiskt ;) Får väl se vad jag hittar på, är ensam till imorrn kväll iaf!


Köpte även en svart likadan topp också!






Kommentarer

Postat av: Kristin

Publicerad 2010-10-01 17:18:08

Kul med shopping!! :) Aha, så jackan fanns där!! Såg den epig ut?? :) Ibland kan de ju se lite plastiga ut när det inte är äkta skinn!!!Trevlig helg Fia!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela