sofiaåkerlund

Vinter!

Publicerad 2010-10-14 11:29:40 i Allmänt

Nu är början på vintern här! Mysigt med vinter tycker jag. Men som Emma sa, det kommer bli en massa slask vilket inte är kul.. =/ Men det är kul att det kommit så pass mycket snö på en gång, för någon dag sedan la det sig inte ens på backen utan försvann på en gång! Har lagt in ny musik på min MP3 så jag tror jag ska ta en prommis tillbaka med filmen på konsum :) Sen palt hos farmor och sedan jobb hela kvällen! :)

Förresten, har sett Remember Me på morgonen och som jag gråtit! För er som inte sett den, SE DEN!

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2010-10-18 22:43:26

Ja jag hoppas ju verkligen det. Det är ju en sak att hon passar i den där frillan, hon är ju stencool och skulle säkert passa i allt. jag kan ju se ut som ett jäkla plucko i den, haha. Men det växer ju ut igen om inte annat ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela