sofiaåkerlund

du

Publicerad 2010-09-15 11:48:28 i Allmänt

Idag har jag en tänkardag, jag funderar på allt gott och ont som hänt mig!
Och jag förstår inte hur en viss person är funtad, vad är det för fel på dig? Du tänker inte på nån annan än dig själv och vad som gynnar dig! Du skulle verkligen behöva smaka på din egen medicin och förstå vilken fruktansvärt dålig människa du är!
Nu har jag fått avreagera mig, det var skönt!

Igår fyllde min lillasyster Amanda 6 år, Grattis till dig! :) Blev att fika massa gott! Men jag som ska dra ner på allt sött =/

Sen har jag blivit förkyld och det vill jag verkligen inte vara för jag vill TRÄNA! Jag verkligen älskar det nya gymmet och deras maskiner! :) Får se om jag kanske far dit en snabbis nån dag :)

Nu blir det snart lunch med jossan och linnea, potatisgratäng och kött! Mums! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela