sofiaåkerlund

Fruar

Publicerad 2010-09-04 20:43:02 i Allmänt

Nu är jag här igen, än en gång ;)

Satt och kollade på reklamen för Skånefruar och tycker det verkar lite b:igt! Det enda som känns intressant för mig är fruarna i hollywood :) Visst kan skånefruarna också leva i lyx och ha ett drömliv, men det känns som att vem vill se en lyxfru i sverige? Inte jag iaf! Fick känslan av att dom gärna vill leva ett liv som hollywoodfru i USA, men inte kom sig längre än till skåne.. Nu ska jag inte tracka ner för mycket på serien, men det verkar som brist på idéer. Det kan säkert vara ett jätteroligt och ett bra program för en del, men det tilltalar inte mig det minsta, tyvärr! =/

Detta är ju såklart mina egna åsikter, men vad tycker ni? :)



Bild lånad från Google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela