sofiaåkerlund

idol

Publicerad 2010-09-22 09:30:47 i Allmänt

Hej svejs!

Igår såg jag självklart idol och jag blev lite förbannad faktiskt. Tyckte så synd om hon i rullstol när hon inte hittade nån grupp att vara i och sen när hon väl hittade en grupp så såg man att hon i ljust, kort hår verkligen inte ville ha henne i gruppen. Och inte nog med det så kommer det fram en krulltott och frågar om damerna är nöjda med valet och sen skrattar lite skämtsamt. Jag upplevde det som att hon var en börda och vem ville vara med henne? Synd om den gruppen som fick henne ungefär! Vilken jäkla kommentar alltså! Det finns verkligen människor som borde ta sig i kragen, usch vilka hemska tjejer! Känner mig riktigt upprörd! Hade dom själv velat bli bemötta så?! Men det är bara hur jag upplevde det. Hur upplevde ni deras miner och kommentarer?

Jaja, nog om detta! Idag håller jag på frosta av frysen och ska även försöka hinna med att putsa fönster. Sen måste det dammsugas och skuras. Men det hinner jag nog efter att jag hämtat min lillebror på skolan :) Sen ikväll blir det jobb för fulla muggar. Imorrn är min sista dag på schemat jag går, men det kommer nog komma lös mer dagar :) Hoppas jag iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela