sofiaåkerlund

Måndag

Publicerad 2010-09-06 15:43:40 i Allmänt

Hej svejs!
Nu är jag pågång med mitt bloggande igen! Har ju börjat träna och bloggen kommer nog handla mycket om det också! Var btw nyss in på Mim innan jag och Maccan fikade på centrum. Hittade mig faktiskt, hör och häpna, ett par billiga sköna jeans! Mycket nytt som rasar in! Jag verkligen HATAR jeans, men dessa var riktigt mjuka och stretchiga vilket jag gillar! Kul med ett par nya byxor! Går ju jämnt omrking i mina leggings eller vindbyxor vilket jag tycker börjar bli lite tråkigt! Men nu har jag införskaffat nya byxor! :) (bild kommer sen)

Våran toalett börjar nog också bli på G nu! Såg att plattsättarna och mattläggarna varit i våran lägenhet idag, ska fara dit sen och kika vad som gjorts :) Kul med ny toa! Nu vill man ju bara ha en massa nya grejor också! :) Det blir säkert bra! Efter nästan 3 månader kommer det bli sköööööööönt att få flytta hem och sova i sin egen säng! :)

Ikväll efter middag blir det träning med Linnea och Syrran! Nu har jag börjat på allvar och det går himla bra faktiskt. Helst när det är nytt, fräscht, nya maskiner och så! Verkligen kul att träna! Så ikväll är det bara att bege sig dit och pumpa lite ;)



bild lånad från google.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela