sofiaåkerlund

Regn

Publicerad 2010-09-23 09:15:44 i Allmänt

Nu regnar det för fulla muggar! Inte härligt väder! Hade ju tänkt ta mig en prommis eftersom jag inte hinner på gymmet med Frida idag. Men det blir imorrn istället :) Ska ut på byn om en stund, hämta ett paket och sedan köpa nå hårfärg som Linnea är så snäll och slänger i :) Det blir alltid en "chock" när jag upptäcker min utväxt, ok låter töntigt, men mitt hår har aaaaldriiig växt snabbt, aldrig någonsin! Men nu växer det som ogräs och jag tyckte nyss jag färgade det. Kommer nog bara bli lite tokigt när jag har mörka slingor, men å andra sidan syns dom nästan inte längre :)

Helgen är iaf planerad! Imorrn blir det fredagsmys i goda vänners lag, (hahahaha lillmamman kommer fram med sina underliga ord)! ;P Sedan lördag blir det festligheter. Vi har 2 födelsedagsbarn och det ultimata skulle vara om de slog sina kloka huvuden ihop och har ett party tillsammans eftersom min kära vän Josefin fyller år på söndag, skulle bli great att kunna fira henne på samma gång! :) Jaja, den som lever får se!

Nu ska jag käka nå frukost, sen ringa ett samtal och sedan he mig opa bojn!

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2010-09-27 21:36:23

Vet inte än, hurså? :)

Postat av: Ida

Publicerad 2010-09-27 21:54:12

Jamenvisst! Vore jättekul :) Är jag bara ledig så är du hur välkommen som helst :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela