sofiaåkerlund

Tjejkväll

Publicerad 2010-09-30 11:13:48 i Allmänt

Hej svejs!

Idag är det torsdag och snart helg, igen! Veckorna bara springer fram! Får väl se vad man hittar på i helgen. Har några förslag på vad jag ska hitta på, men det återstår att se vad jag väljer! :)

Ikväll blir det iaf tjejkväll i piteå. Ska leta mig nå vardagskläder, börjar vara lite jag vill använda nu.. Sen nå smycken skulle jag också vilja ha :) Sen ska jag kolla på bebiskläder för igår natt, tror jag det var, blev emil morbror till en liten tjej! Hans syster Linda födde en liten tös! Kul när man vet vad de blev så man kan handla lite gulliga kläder :) Stort Grattis till er! Hon var sååå söt! :) Det är ganska kul att alla i emils familj har fått en flicka som första barn och än så länge håller det i sig :) Coolt va?

Nä, om man skulle ha käkat nå och svängt förbi OK med nå paket innan jag ska och jobba! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela